Programowanie gier komputerowych; Bruno Miguel, Teixeira de Sousa
Książka "Programowanie gier. Kompendium" dostarczy całej potrzebnej wiedzy, byś stał się twórcą pasjonujących gier komputerowych. Podzielona na rozdziały zgodnie z poziomem zaawansowania, opisuje kolejno wszystkie aspekty dotyczące programowania gier. Mniej doświadczeni czytelnicy poznać mogą zasady posługiwania się językiem C++ i sprawdzić swe umiejętności pisząc dwie gry tekstowe. Ale to tylko rozgrzewka przed skokiem w krainę DirectX i poznaniem podstawowych składników tej najbardziej rozrywkowej z bibliotek, czyli DirectX Graphics, DirectSound i DirectInput. Twoje umiejętności podniesie z pewnością zaprojektowanie własnych, uniwersalnych modułów, z pomocą których tworzone są przykładowe programy.
Kolejna część książki opisuje w przystępny sposób bardziej zaawansowane tematy, takie jak matematyczne podstawy tworzenia gier, modelowanie fizyczne, sztuczna inteligencja. Na zakończenie dowiesz się, jak napisać prawdziwą, dużą i atrakcyjną grę i... jak ją sprzedać. Książka zawiera: Podstawy C++ i środowiska Visual C++
Zmienne, operatory, funkcje C++
Projekty wieloplikowe i preprocesor
Łańcuchy i wskaźniki
Programowanie obiektowe: klasy, dziedziczenie
Strumienie danych
Projektowanie dużych aplikacji
Projektowanie bibliotek gier
Wprowadzenie do programowania w Windows i DirectX
Grafika w DirectX, DirectInput i DirectSound
Podstawowe algorytmy i struktury danych
Matematyczne aspekty programowania gier
Sztuczna inteligencja w grach
Modelowanie fizyczne - pisanie gier opartych na prawach fizyki
Publikowanie gier
40.00 zł